مطالب مطالب .

مطالب

فروش بوتیل استات

شناخته می شود. به علت تقاضای زیاد، فروش بوتیل استات از طریق سایت های اینترنتی صورت می گیرد.

قیمت بوتیل استات
قیمت فروش بوتیل استات در بازار متغیر است و به عواملی مانند حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز، شرکت تولید کننده و … بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت بوتیل استات می توانید با بخش فروش شرکت آبان شیمی تماس بگیرید.

بازرگانی آبان به عنوان تولید کننده ضد یخ ، تینرهای چاپی ، انواع تینر فوری ، متیل استات و … شناخته می شود. علاوه بر این، در زمینه فروش متیل استات ، بوتیل استات، فروش سولوسو و سایر مواد شیمیایی هم فعال می باشد.

نحوه تولید بوتیل استات
برای تولید استات بوتیل از واکنش بوتانول و اسید استیک در مجاورت کاتالیزور استفاده می شود. معمولا اسید سولفوریک نقش کاتالیزور را برعهده دارد. بوتیل استات، نوعی استر است. زمانی که با اسید واکنش می دهد، گرما، الکل و اسید آزاد می کند. اگر با اسیدهای اکسید کننده قوی واکنش دهد، گرمای زیادی تولید می کند که باعث اشتعال محصولات واکنش می شود.

C2O2H4+ C4OH10+H2SO4 → C6H12O2
کشورهای مصرف کننده بوتیل استات
کشورهای منطقه ی آسیا و اقیانوسیه جزء مشتریان اصلی این ماده به شمار می روند. بزرگترین مصرف کننده بوتیل استات، کشور چین می باشد. این کشور بیش از ۵۰% سهم بازار را به خود اختصاص داده است. بزرگترین بازار بوتیل استات به چین، هند و اندونزی تعلق دارد. مناطق اصلی تولید این ماده، کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی هستند.

ذخیره سازی بوتیل استات
بوتیل استات را باید در مکانی خشک و خنک همراه با تهویه مناسب ذخیره نمود. باید توجه داشت که اکسید کننده ها و اسیدهای قوی در اطراف آن نباشد. بوتیل استات را نباید در معرض نور مستقیم آفتاب، حرارت، جرقه و شعله های آزاد قرار داد. در ظروفی از جنس فولاد ضد زنگ، آلومینیوم و یا فولاد کربنی نگهداری و درب ظرف آن باید محکم بسته شود. برای جلوگیری از ریختن و نشت بوتیل استات بهتر است تا ظرف آن روی سطح زمین قرار گیرد. همواره باید مراقب باشید تا استات بوتیل وارد فاضلاب، آبراهه یا زیرزمین نشود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۱۱:۴۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)