مطالب مطالب .

مطالب

فروش لواشک زرشک خالص ۱۰۰ گرمی

لواشک در واقع پوره یک میوه یا ترکیبی از چند میوه می باشد. نکات مهمی که قبل از خرید لواشک زرشک باید به آنها توجه نمود را در زیر آورده ایم. با ما همراه باشید.

۱- لواشک زرشک اصل چگونه تهیه می شود؟
برای تهیه لواشک زرشک به ۱ کیلوگرم زرشک تازه، یک پیمانه آب و مقداری نمک نیاز می باشد.
مرحله ۱ : ابتدا زرشک‌ ها را بعد از پاک کردن به خوبی با آب بشویید و آبکش کنید.
مرحله ۲ : سپس یک قابلمه متوسط تهیه کرده و زرشک ‌ها را داخل آن بریزید. یک پیمانه آب به زرشک اضافه کنید و بگذارید با شعله ملایم بجوشد. نکته مهم این است که قابلمه بهتر است نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد، اما باید به ‌قدری بزرگ باشد که با جوش آمدن آب، زرشک از قابلمه سرازیر نشود. دقت کنید که بیشتر از یک پیمانه آب نیز به آن اضافه نکنید.
مرحله ۳ : وقتی ‌که آب کمی قل زد و به دمای جوش کامل نزدیک شد، آب و زرشک‌ های داخل آن را به داخل مخلوط‌ کن، منتقل کنید. این ترکیب را در مخلوط ‌کن حسابی میکس نمایید.
مرحله ۴ : کف یک سینی بزرگ را با سلفون بپوشانید. سپس روی سلفون را با کمی روغن چرب کنید.
ماده مخلوط شده داخل مخلوط‌ کن را به صورت لایه‌ ای نازک در سینی بریزید و آن را با استفاده از وسیله ‌ای کاردک مانند صاف کنید. لواشک باید لایه نازکی داشته باشد تا یک دست باشد و زود تر خشک شود.
مرحله ۵ : برای اینکه لواشک زود تر خشک شود می ‌توانید آن را زیر نور آفتاب یا کنار بخاری قرار دهید.
لواشک شما آماده است. می توانید لواشک را با کمی نمک نوش جان نمایید. در صورتی‌ که قصد دارید از زرشک خشک برای تهیه لواشک زرشک استفاده کنید، لازم است از ۲۴ ساعت قبل زرشک ‌ها را خیس نمایید. لواشک زرشک اصل دوشنگان با کیفیت و بهداشتی می باشد.

۲- چند نکته مهم برای تهیه لواشک زرشک
– بیشتر از یک پیمانه آب روی زرشک ها نریزید. زیرا آب در مدت طولانی جوشیده می شود و در نهایت رنگ لواشک تیره می گردد.
– برای تهیه لواشک زرشک می توانید از زرشک خشک نیز استفاده نمایید. فقط باید به مدت ۲۴ ساعت در آب خیس کنید.
– به جای استفاده از سلفون می توانید مایع لواشک را دورن ظرف آلومینیومی بریزید. همچنین بسته به ذائقه شما می توانید مقداری نمک نیز به مایع لواشک اضافه کنید.
– لواشک زرشک را معمولا به صورت مخلوط نیز تهیه می ‌کنند، که در واقع یکی از شناخته ‌شده ‌ترین انواع لواشک ها، لواشک زرشک و انار می باشد.

۳- لواشک زرشک اصل را از کجا بخریم؟
برای تهیه لواشک زرشک اصل می توانید به سایت دوشنگان مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی محصولات غذایی و دارویی دوشنگان، محصولات طبیعی و ارگانیک خود را بدون واسطه در بازار اینترنتی ایران عرضه می کند. محصولاتی که در این سایت به مشتریان عزیز ارائه می شوند، کاملا خالص هستند و کلیه نکات بهداشتی در تهیه آنها رعایت شده است.

۴- خواص زرشک
– زرشک و تمامی محصولات آن به کاهش تورم، فشار خون و پایین آمدن تب کمک می کنند.
– با زرشک می توان ضربان و انقباض عضلات قلب را تنظیم نمود.
– برطرف‌ کردن سوزش ادرار، درمان واریس و بی‌ اشتهایی از خواص دیگر زرشک و محصولات آن می باشند.
– با زرشک می توان آفت دهان را درمان نمود.
– برای تقویت سیستم ایمنی بدن، زرشک مصرف کنید.
– زرشک برای درمان نارسایی قلبی و ضعف عمومی بدن مفید می باشد.

۵- خواص لواشک زرشک
لواشک زرشک علاوه بر خواص درمانی زرشک که به آنها اشاره شد، خواص بسیار زیادی برای بدن دارد. از مهمترین خواص لواشک زرشک اصل می ‌توان کاهش فشار خون، تنظیم ضربان قلب، درمان آفت دهان، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان ضعف عمومی بدن، تقویت کبد و کلیه را نام برد. همچنین لواشک زرشک خواص آنتی بیوتیک دارد و دارای مقدار قابل توجهی ویتامین C می باشد. مصرف این لواشک، خون را تصفیه و ترشح ادرار را تحریک می ‌کند، در نتیجه سموم بدن خارج می‌ شود.

۶- دوران بارداری و لواشک زرشک
خوردن لواشک زرشک در دوران بارداری به دلیل وجود زرشک طبیعی و تازه در آن سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان‌ های مفید می باشد. به عنوان یک میان وعده سالم و مغذی محسوب می‌ شود. اما به هر حال لواشک زرشک در بارداری باید با احتیاط خورده شود. خوردن لواشک زرشک در بارداری می ‌تواند باعث افزایش اسید معده گردد و برای افرادی که به رفلاکس معده مبتلا هستند مناسب نیست. توجه داشته باشید که لواشک زرشک در بارداری تنها زمانی جایز است که لواشک خانگی و بدون مواد نگهدارنده باشد.

قیمت فروش لواشک زرشک
قیمت فروش لواشک زرشک به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از این پارامترها می توان به وزن، کیفیت، بسته بندی، میوه مخلوط شده با زرشک و … اشاره نمود.
شما می توانید برای فروش لواشک زرشک به سایت دوشنگان مراجعه نمایید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۸:۳۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)